پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 240466
بازهم اختلال در شبکه‌هاي تلويزيون در شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1399/09/08
نمایش : 1809
قطعي شبکه‌هاي ديجيتال در زمان بارندگي در شهرستان‌ فارسان مشکلي است که تازگي ندارد و باعث گلايه و نارضايتي مردم اين شهرستان شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، با توجه به اهميت در خانه ماندن به خاطر ويروس کرونا ، تنها سرگرمي ما مخصوصاً برا بچه‌ها تلويزيون است. اين از اختلال به وجود آمده در شبکه‌هاي تلويزيون اينترنت‌ها هم که کلاً ضعيف هستند.
 

يکي ديگر از همشهريان فارساني گفت: با توجه به تعداد کم اماکن تفريحي و وضعيت آب‌وهوا، تلويزيون از مهم‌ترين سرگرمي‌هاي مردم اين شهرستان است که متأسفانه با بارندگي و رعدوبرق قطع مي‌شود و هر بار راه‌اندازي آن مدت‌زمان طولاني طول مي‌کشد.
 
وي بيان داشت: اين در حالي است که در خصوص عدم وجود شبکه‌هايي مانند تماشا هيچ اقدامي نشد.
 
اين شهروند فارساني تصريح کرد: حداقل در خصوص اين قطعي، تدابيري انديشيده شود که در آينده شاهد اين موضوع نباشيم يا اگر حادثه‌اي پيش آمد و دچار قطعي تلويزيون شديم در اسرع وقت تعميرات و بازسازي صورت بگيرد.
 
 اين مشکل از سوي خبرنگار ما پيگيري شد و علت قطعي شبکه‌هاي ديجيتال در روزهاي اخير از سوي صداوسيما ايجاد مشکل در فرستنده جهانبين در بخش ميزدج عنوان شد که مسئولان مربوطه اين مشکل را رفع کردند.
 
پيرو پيگيري  با مسئولين صداوسيماي استان ،علت قطع گيرنده‌هاي تلوزيوني  بارندگي  آسيب رسيدن به فرستنده دکل کوه جهانبين بوده که اين مشکل را رفع کردند.
 
حالا سؤال با مسئولان شهرستان اين است تا چه زماني با يک بارش باران يا برف اين مشکل بايد به وجود بيايد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html